JAK FUNGUJE

MOBILNÍ ČÍŠNÍK

PIKOLÍK?

Jednoduše – bez instalace

Není nutné, aby si klienti stahovali a instalovali nějaké aplikace do telefonu. Jednoduše se dostanou do vašeho jídelního lístku a vybírají.

Podívejte se na video, jak je to snadné.

 

ONLINE

OBJEDNÁNÍ

Objednávky přímo od zákazníka

Pro objednávání jídel a pití v restauraci. Cílem je snížit vytíženost personálu
a zároven zajistit zákazníkovi objednávání z mobilu nebo tabletu
bez nutnosti příchodu obsluhy. Vhodné např . pro samoobslužné
provozovny, letní terasy apod.

pikolík ukázka
pikolík ukázka
pikolík obsluha

MOBILNÍ  

ČÍSNÍK

Zajištění rychlejšího chodu restaurace

Spokojený zákazník je ten, který nemusí dlouho čekat na obsluhu.
Online Pikolík je vždy k dispozici. Zákazník může objednávat ze svého
telefonu hned po příchodu do restaurace. Nemusí čekat na obsluhu
kvůli objednání ani kvůli placení. Vše zvládne sám na pár kliknutí.
Veliká výhoda je při nedostatku personálu. Řešení denních špiček a
sezónních návalů.

POSTUP OBJEDNÁVKY

1. krok - otevřít prohlížeč
2. krok - zadat objednávku
3. krok - odeslat objednávku
4. krok - zaplatit objednávku

1. Zákazník otevře webovou stránku restaurace s online objednávkami
2. Vybere si jídlo z nabídky a vkládá ho do košíku
3. Zákazník přejde do košíku, kde uvidí přehled objednávky a vyplní údaje o čísle stolu, případně email pro zaslání elektronické účtenky
4. Proběhne přesměrování na platební bránu a po uhrazení je objednávka odeslána do restaurace na pokladní terminál

KONTAKTUJTE
NÁS

Stále ještě nevíte vše?
Napište, přijedte, nebo za Vámi přijedeme my.